Reklamointi

Kaikki reklamointi hoidetaan Shipitin kautta. Reklamaatiotilanteissa, lähetä meille sähköpostia Tämä sähköpostiosoite on suojattu spamboteilta. Tarvitset JavaScript-tuen nähdäksesi sen.

Jos lähetyksesi on vaurioitunut kuljetuksen aikana, tarvitsemme reklamoinnin tekemiseksi seuraavat tiedot:

  1. Lähetysnumero (rahtikirjan numero)
  2. Kuljetusyhtiö
  3. Nouto- ja jakopäivä
  4. Milloin vaurio huomattiin
  5. Kirjattiinko vaurio kuittausta tehdessä*
  6. Millainen vaurio oli kyseessä
  7. Mikä tavara oli kyseessä
  8. Tavaran arvo ja paino
  9. Oliko lähetykselle kuljetusvakuutus

Liitä Mukaan myös

  • Kuvia vaurioituneesta tavarasta ja pakkauksesta sekä muista pakkausmateriaaleista
  • Kauppalasku, joka todentaa lähetyksen arvon

    *Huomioithan että jos paketti on vaurioitunut kun vastaanottaja kuittaa sen vastaanotetuksi, niin vauriosta pitää kirjoittaa ja ilmoittaa jo lähetyksen kuittaamisen yhteydessä. Muutoin kuljetusyhtiöt eivät ole korvausvelvollisia.

  • Säilytä pakkaus, tavara ja siihen käytetyt materiaalit siihen asti että kuljetusyhtiö voi todentaa vaurion.

Myöhästyneet lähetykset

Lähetä vapaamuotoinen reklamaatio asiakaspalveluumme yhteydenottolomakkeella. Jos kyseessä olis Postilähetys, lue Postin korvausvelvollisuuksista lisää täältä.