Shipitin toimitustavat Clover Shop-verkkokauppaohjelmiston asiakkaille

Shipit-kuljetustavat CloverShop-verkkokauppiaille

Clover Shop on suomalainen verkkokauppaohjelmisto. Shipit-moduuli on ohjelmiston vakio-ominaisuus ja helposti käyttöönotettavissa. Tutustu ohjelmistoon ja Shipitin Clover Shop -liitännäiseen täältä >

Clover Shopin Shipit-moduulilla luot helposti lähetykset Postin, Matkahuollon sekä DB Schenkerin kuljetustavoilla kotimaassa – lähetykset Postin pakettiautomaatteihin (Smartship), Matkahuollon nopeat bussipakettipalvelut sekä DB Schenkerin noutopistepalvelut – ja ulkomaille voit hyödyntää Postin, GLS:n, FedExin, Postnordin sekä UPS palveluita.

Näin otat käyttöön Shipitin toimitustavat Clover Shop-verkkokauppaohjelmistoosi

  1. Rekisteröidy > Shipit palveluun yrityksenä
  2. Tilaa ilmainen Plus-lisenssi ja lisää lisenssikoodi verkkokaupan hallintaliittymän asetukset / lisenssit - kohtaan
  3. Kytke Shipit-liitäntä haluamiisi toimitustapoihin verkkokaupan hallintaliittymän asetukset / toimitustavat -kohdassa
  • Valitse Liitäntä-kohdasta Shipit-liitäntä
  • Syötä Shipitiltä saamasi API_KEY Kauppiastunnus-kohtaan
  • Syötä Shipitiltä saamasi API_SECRET Salainen avain-kohtaan
  • Lue tarkat ohjeet täältä >

 

4. Aktivoi Shipit tunnuksesi tallettamalla saldoa Shipit-lompakkoosi tai pyydä Shipitiä aktivoimaan tilillesi laskutusasiakkuus. Lue lisää maksutavoista >

Hae ja tulosta pakettikortit suoraan Clover Shopin hallintapaneelista. Tämä säästää työaikaa ja vähentää virheitä kun tiedot liikkuvat suoraan asiakkaan täyttäminä Shipitin kuljetustenhallintajärjestelmään josta on EDI-yhteys kuljetusyhtiöihin.

Clover Shop tilausprosessi

Videossa ääni.

Ominaisuuksia

  • Noutopistehaku
  • Pakettikorttien tulostus sekä EDI-lähetys
  • Monipakettilähetykset
  • Linkki lähetysseurantaan asiakkaan sähköpostiin
  • Laaja valikoima toimitustapoja
  • Kuljetukset noutopisteisiin
  • Kotiinkuljetukset
  • Express-pikakuljetukset
  • Postilaatikkotoimitukset seurannallisella Postin Pikkupaketilla
  • Joustava toimitustapojen määrittely

 

Clover Shop Shipit -lisäosan avulla kauppias saa kaikki Shipitin tarjoamat toimitustavat käyttöönsä.

Tuetut toimitustavat

Matkahuolto

  • Pikapaketti
  • Jakopaketti
  • Lähellä-paketti

GLS

  • EuroBusinessParcel

FedEx

  • International Economy
  • International Priority

Posti

  • Postin rahti
  • Postipaketti ja pakettiautomaatit (SmartPost)
  • Kotipaketti
  • Pikkupaketti
  • Parcel Connect (Euroopan Kotipaketti)
  • Express kotimaa
  • Priority Parcel
  • EMS
  • Express ulkomaille

DB Schenker

  • DB SCHENKERsystem
  • DB SCHENKERparcel
  • Noutopistepaketti

UPS

  • UPS Expedited
  • UPS Express
  • UPS Express Saver
  • UPS Standard

Postnord

  • MyPack Home
  • MyPack Collect
  • PostNord Parcel
  • Postnord Pallet

 
Paranna verkkokauppasi konversiota tarjoamalle asiakkaillesi sopivimmat kuljetuspalvelut.

Myös omien asiakasnumeroiden käyttö on mahdollista Shipitin Clover Shop lisäosan käyttäjille mm. seuraaville palveluille: DB Schenker Noutopistepaketti, DB SCHENKERparcel, DB SCHENKERsystem, FedEx International Priority, FedEx International Economy, GLS EuroBusinessParcel, Matkahuollon Jakopaketti, Matkahuollon Lähellä-paketti, Postin EMS, Postin Express Business Day palvelu kotimaassa ja ulkomaille, Postin Kotipaketti, Postin Pikkupaketti, Postin Postipaketti, Postin Pakettiautomaatit ja SmartPost, Postin Rahti, UPS Expedited, UPS Express, UPS Express Saver, UPS Standard palveluille. Mikäli haluat käyttää omia asiakasnumeroitasi ole yhteydessä Shipitin asiakaspalveluun.

Shipit on Suomen kattavimpia kuljetustenhallintajärjestelmiä ja Suomen kattavin palvelu käytettäväksi ilman tarvetta omille sopimusnumeroille. Pystyt myös hyödyntämään Shipitiä verkkokaupan ohi tulleisiin tilauksiin sekä B2B lähetyksiä varten.

Shipit on kuukausimaksuton ja maksat vain tehdyistä lähetyksistä.

Lataa Shipitin toimitustavat Clover Shop -verkkokauppaohjelmistoosi täältä >

Käy tehokasta kauppaa Clover Shopin ja Shipitin avulla.

Shipit-lisäosat ovat kolmansien osapuolien tekemiä, teknisissä asioissa voit olla suoraan yhteydessä lisäosan kehittäjään, vastaavasti pyrimme myös Shipitin asiakaspalvelussa auttamaan teitä parhaamme mukaan.