Noudollisen kuljetustilauksen tekeminen

Kun klikkaat haluamaasi palvelua toimitusvaihtoehdoissa, lukee palvelun kuvauksen alla miten kyseistä lähetystä tilatessa pitää toimia. Jos herää kysymyksiä – Shipitin asiakaspalvelu auttaa teitä mielellään.

Saat lisää noudollisia vaihtoehtoja, valitsemalla lisäpalveluista noudon.

Huomioithan että osa noudollisista lähetyksistä vaatii sen että tilaat tämän manuaalisesti. Tältä sivulta löydät kuljetusyhtiökohtaiset puhelinnumerot joiden palveluille nouto vaatii manuaalisesti tilaamisen.

Voit olla Shipitin asiakaspalveluun yhteydessä sähköpostitse tai puhelimitse, ja me järjestämme noudon puolestasi. Tai tilaa nouto suoraan kuljetusyhtiöltä ylimääräisten välikäsien välttämiseksi.

Matkahuollon noudolliset lähetykset on tilattava numerosta: 020 710 5024, tarkista lähetyksen palvelukuvauksesta viimeinen bookkaus aika. Esitä. seuranta/rahtikirja numero asiakaspalvelijalle, tämä numero löytyy viivakoodin alta rahtikirjasta ja tilaushistoriasta). Tarvittaessa voit myös ottaa yhteyttä Shipitin asiakaspalveluun kun olet viimeistellyt kuljetustilauksen.

Posti: Postin rahtilähetykset tullaan automaattisesti hakemaan kun kuljetustilaus on viimeistelty Shipitin kautta. Postin palvelut joihin on lisätty erillisnouto, välittyvät automaattisesti Postille ja mikäli tilaus on tehty ennen klo 11:30 noudetaan lähetykset pääsääntöisesti samana päivänä. Kaukoalueissa voi olla poikkeavia aikatauluja.

UPS palvelut ovat noudollisia: Kun olet viimeistellyt kuljetustilauksen Shipitin kautta voit tilata tälle noudon Shipitin asiakaspalvelusta numerosta 020 752 8488. Viimeinen bookkaus sekä noutoajat vaihtelevat alueittain. Voit myös laittaa haluamasi noutoajan kuljetusohjeisiin/lisätietoa jolloin nouto järjestyy sinulle automaattisesti.

FedExin palveluihin sisältyy nouto: Kuljetustilaus on tehtävä numerosta: 020 752 8488. Bookkaus ajat vaihtelevat alueittain. Voit tarvittaessa tilata noudon myös suoraan FedExiltä numerosta: 010 800 515 kun olet viimeistellyt kuljetustilauksen Shipitin kautta. Voit myös kirjata haluamasi noutoajan kuljetusohjeita/lisätietoa kenttään jolloin nouto järjestetään sinulle automaattisesti.

Tekemällä kuljetustilauksen Postnordin, GLS:n tai Postin ulkomaan palvelun tai kotimaan lähetyksistä Postin Rahti ja DB Schenkerin palvelun joihin nouto sisältyy, näissä tapauksissa lähetys noudetaan sinulta automaattisesti työpäivän puitteissa. Joillakin alueilla 1-2 päivää myöhemmin.