Noudolliset kuljetustilaukset

Kaikissa palveluissa Shipit luo lähetykselle kuljetusta varten tarvittavat asiakirjat ja välittää tiedot kuljetusyhtiöille EDI-sanomana.

Klikkaamalla haluamaasi palvelua toimitusvaihtoehdoissa, saat auki kuvauksen, jossa kerrotaan kuinka kyseistä lähetystä tilatessa tulee toimia. Kysy tarvittaessa lisätietoja Shipitin asiakaspalvelusta arkisin klo 9-16 - autamme mielellämme!

 

Toimitusvaihtoehtokuvaus Shipit.fi

 

Saat lisää noudollisia vaihtoehtoja, valitsemalla lisäpalveluista noudon.

Huomioithan, että osa noutotilauksista on tehtävä manuaalisesti.

Voit olla Shipitin asiakaspalveluun yhteydessä verkkosivujemme chatissa, sähköpostitse tai puhelimitse ja me järjestämme noudon puolestasi. 

Matkahuolto noutotilaukset

Noudolliset lähetykset on tilattava Shipitn asiakaspalvelusta joko verkkosivujen chatissa, puhelimitse numerosta +358 (0)20 752 8488 tai sähköpostitse asiakaspalvelu (at) shipit.fi - asiakaspalvelu palvelee arkisin klo 9-16.

Posti kuljetustilaukset

Kuljetustilaukset Postin palveluille toimivat seuraavalla tavalla:

Jos olet tilannut Postin palvelun, mille olet lisännyt erillisnoudon ja tilaus on tehty ennen klo 11:30, välittyy kuljetustilaus automaattisesti Postille ja noutoaika lähetykselle on pääsääntöisesti samana päivänä klo 12-16. Mikäli noutotilaus tehdään klo 11:30 jälkeen välittyy nouto automaattisesti seuraavalle arkipäivälle.

Postin rahti

Postin rahdissa nouto sisältyy hintaan ja kun lähettäjä tai vastaanottaja ovat yksityishenkilöitä ottaa Posti yhteyttä asiakkaaseen ennen noutoa ja toimitusta. Kun tilaus on tehty ennen klo 11:45, noudetaan lähetykset pääsääntöisesti samana päivänä, mutta aluekohtaisia poikkeuksia noudattaen.

Huomioithan, että mikäli et ole paikalla tai lähetys ei ole vielä valmiina noudettavaksi kun kuljetustilaus on tehty, veloittaa Posti hukka-ajosta palvelukohtaisen turhan noutokäynnin ja noutotilaus tulee uusia.

Mikäli tarvitset apua kuljetustilauksissa tai olet epävarma oman alueesi noutoajoista niin olethan yhteydessä asiakaspalveluumme.

UPS palvelut sisältävät noudon

Kun olet viimeistellyt kuljetustilauksen Shipitin kautta voit tilata tälle noudon Shipitin asiakaspalvelun chatista tai numerosta 020 752 8488. Viimeinen varausaika noudolle sekä noutoajat vaihtelevat alueittain. Voit myös laittaa haluamasi noutoajan kuljetusohjeisiin/lisätietoa kentään, jolloin nouto järjestyy sinulle automaattisesti.

FedExin palveluihin sisältyy nouto

Kuljetustilaukset tehdään Shipin asiakaspalvelun kautta joko puhlimitse 020 752 8488 tai verkkosivujemme chatista. Noudon varausajat vaihtelevat alueittain. Voit tarvittaessa tilata noudon myös suoraan FedExiltä numerosta: 010 800 515, kun olet viimeistellyt kuljetustilauksen Shipitin kautta. Voit myös kirjata haluamasi noutoajan kuljetusohjeita/lisätietoa kenttään, jolloin nouto järjestetään sinulle automaattisesti.

PostNordin palveluihin sisältyy nouto

Postnordin noudot on tilattava Shipitin kautta, joko verkkosivujen chatissa, sähköpostitse asiakaspalvelu (at) shipit.fi tai puhelimitse 020 752 8488. Nouto ei aktivoidu automaattisesti tilauksesta. Huomioi, että jos tilaat noudon itse, muuttuu nouto maksulliseksi.

GLS:n palvelut yrityksille sisältävät noudon

Yritysasiakkaille kuuluu automaattisesti nouto, ilmoitathan Shipitin asiakaspalveluun, mikäli haluat viedä lähetyksen itse Postin pisteeseen. Voit myös kirjoittaa lisätietoa/kuljetusohjeisiin viestin -> VIETY POSTIIN.

EuroBusiness-pakettipalveluihin kuuluu yrityksille kaksi jakoyritystä ja yksityisille yksi, jonka jälkeen paketti toimitetaan lähimpään GLS-pisteeseen (GLS ParcelShop) noutoa varten (jos mahdollista kohdemaassa).

DB SCHENKER nouto ja noutotilaukset

 DB SCHENKERparcel ja DB SCHENKERSystem toimitustavat yrityksille sekä yksityisille sisältävät noudon.