Lähetyksen peruminen
Maksutapana laskutus
Jos peruttava palvelu ei sisällä noutoa, lähetys ei siirry laskutettavaksi ennen kuin kuljetusyhtiö on vastaanottanut sen.
Sen sijaan, jos kyseessä on noudollinen palvelu, kuten UPS:n. GLS:n tai rahtilähetyksen tapauksessa, lähetys tulee perua asiakaspalvelun kautta (chatin, puhelimen tai sähköpostin avulla). Näin varmistetaan, että kuljetusyhtiö ei tule noutamaan lähetystä turhaan. Nämä lähetykset aktivoituvat myös automaattisesti laskulle, ja niiden perumiseen vaaditaan rivin mitätöinti.
Maksutapana lompakko
Jos peruutat palvelun, joka ei sisällä noutoa, ja osoitekorttia ei aktivoida kuljetusyhtiön toimesta, palautuu maksamaasi summa automaattisesti lompakkoosi osoitekortin vanhentumisen jälkeen. Tähän prosessiin voi kuitenkin liittyä viivettä. Jos haluat nopeuttaa summan palautusta, voit pyytää sitä suoraan asiakaspalvelustamme, joka on tavoitettavissa chatin, puhelimen tai sähköpostin kautta.
Jos kyseessä on noutoa sisältävä palvelu, kuten UPS, GLS tai rahtilähetys, lähetys on peruttava asiakaspalvelun kautta (chat, puhelin, sähköposti), jotta estetään turha nouto kuljetusyhtiön toimesta. Tällaisissa palveluissa maksamaasi summaa ei myöskään palauteta automaattisesti lompakkoosi.
Maksutapana kertamaksu
Kaikki lähetykset on peruttava asiakaspalvelun kautta (chat, puhelin, sähköposti), jotta voimme palauttaa maksun ja tarvittaessa peruuttaa noudon. Maksu palautetaan yleensä suoraan sillä maksutavalla, jolla se on alun perin suoritettu.
Shipitin ammattitaitoinen asiakaspalvelu auttaa sinua arkisin klo 9-16:00
- +358 (0) 20 752 8488
- asiakaspalvelu[at]shipit.fi
- verkkosivujen chatissa