Tiedote: UPS:n ilmoittamat hinnankorotukset ja palvelumaksut vuodelle 2024

UPS tiedottaa listahintojen sekä palveluhintojen korotuksistaan vuodelle 2024. Osa muutoksista astuu voimaan jo 23.12.2023. Muutokset päivittyvät automaattisesti Shipitin ohjelmaan.

1. Hinnankorotus 5,5 %

UPS päivittää listahintojaan 23.12.2023 alkaen. Hinnankorotus on 5,5 %. Tämä muutos on välttämätön, jotta UPS voi jatkossakin taata korkealaatuisen palvelunsa ja vastata asiakkaiden odotuksiin.

2. Ylimääräinen lisäkäsittelymaksu

7.1.2024 alkaen ylimääräinen lisäkäsittelymaksu koskee kaikkia UPS:n tuontipaketteja, joiden todellinen paino on yli 25 kg. Tämä koskee sekä kotimaisia että kansainvälisiä paketteja.

3. Uusi maahantuonnin valmistelukulu

1.1.2024 alkaen uusi maahantuonnin valmistelukulu koskee kaikkia lähetyksiä Sveitsiin ja Norjaan, jotka edellyttävät muodollista tullirekisteröintiä. UPS ei maksa tulleja, veroja tai muita maahantuontikuluja, nämä tulevad edelleen normaalisti vastaanottajan maksettavaksi. Uudet kustannukset ovat seuraavat:

• Uusi maahantuonnin valmistelukulu Sveitsiin = 6,7 CHF
  • Uusi maahantuonnin valmistelukulu Norjaan = 78 NOK

Näiden muutosten tavoitteena on varmistaa, että UPS voi jatkossakin tarjota luotettavaa ja korkeatasoista palvelua asiakkailleen.

Mikäli sinulla on kysymyksiä tai tarvitset lisätietoja, olethan yhteydessä asiakaspalveluumme arkisin klo 09:00–16:00

• +358 (0)20 752 8488
  • asiakaspalvelu (at) shipit.fi
  • verkkosivujemme chatissa

Lue lisää monipuolisista UPS- palveluistamme kotimaassa ja ulkomaille.

– Tehdään yhdessä pakettien lähettämisestä helppoa!