En tjänst och de mest använda transportsätten.

Med Shipit, Brings transporttjänster för nätbutiker och företag.

Bring investerar i miljön och var det första klimatneutrala postföretaget redan 2009. Bring ingår i Posten Norge-koncernen och har ett mycket starkt nätverk i Norden.

Med hjälp av Bring-tjänster kan du genom Shipit dra nytta av distributionsnätet på fler än 5 100 insamlingsställen i Norden. Med Shipit lägger du även till Bring pick-up points i kassan i din webbutik.

Läs mer om Brings tjänster>

Läs mer om Shipits tjänster för företag och e-handlare.

Brings tjänster

Via Shipit kan du boka följande Bring-tjänster:

  • Bring Business Parcel (+ bulk, B2B)
  • Bring PickUp Parcel (+ bulk, B2C)

Upphämtning ingår i priset för alla Bring-tjänster.

Du kan boka upphämtning för dina leveranser per e-post booking.fi (at) bring.com eller per telefon 0207 414 328. Bifoga även fraktsedeln då du bokar via e-post.

Alla Bring-tjänster är inklusive spårning, leveranserna är inte schemalagda.

Bring Business Parcel

Estimerade leveranstider: Finland 1–2, Norge 3–7, Sverige 1–3 och Danmark 1–2 arbetsdagar.

Max. längd 150 cm

Max. omkrets 300 cm (längd + 2 * bredd + 2 * höjd)

Min. mått 23 x 13 x 1 cm

Max. vikt 35 kg

Bring PickUp Parcel

Estimerade leveranstider: Norge 3-7, Sverige 1-3 och Danmark 1-2 arbetsdagar.

Max. längd 150 cm

Max. omkrets 300 cm (längd + 2 * bredd + 2 * höjd)

Vid sändning till paketautomat i Danmark, max. mått 60x40x40 cm.

Min. mått 23 x 13 x 1 (SE 3,5) cm

Max. vikt 35 kg