Vi söker en kundservice representant!

Vi söker en kundservice representant!

På Shipit strävar vi varje dag efter att vara världens enklaste sätt att skicka paket till företag och privatpersoner. Hundratusentals leveranser skickas via vår tjänst varje år och antalet växer. För tillväxt behöver vi fler händer och nu letar vi efter en försäljningsinriktad kundtjänstrepresentant för att delta i resan. Du kan bestämma var du vill arbeta mellan Lahti, Helsingfors eller Mariehamn och du har delvis möjlighet att arbeta på distans.

Du kommer att bli en viktig medlem i Shipit-teamet. Ditt huvudansvar är att hantera våra kundföretag och deras krav inom logistik, lösa kundproblem och kontinuerligt utveckla vår kundservice. Du arbetar i olika kanaler, t.ex. telefon, webbplatschatt och e-post. I rollen får du ett mycket brett ansvar för att ordna olika krav för våra kunder och därför är tidigare arbetserfarenhet inom transportbranschen obligatoriskt.

Varför Shipit?

  • Som företag sitter vi inte fast i formler
  • Det är viktigt för oss att ha kul på jobbet
  • Vi erbjuder mycket frihet när det gäller arbete, men det kräver också att ta ansvar
  • Uppgifterna är utmanande och du får utveckla vad du gör
  • Vi stöder och hjälper varandra
  • Delvis distansarbete
  • Möjlighet att utvecklas, lära och utveckla
  • Trevliga kollegor


Vad föreväntar vi oss från vår nästa kollega?

  • Utmärkt interaktionsförmåga och en kundorienterad
  • Kunskaper i finska och svenska
  • Komma överens på engelska (Rally engelska ok!)
  • Förståelse om logistikbranschen
  • Tidigare erfarenhet inom transportbranschen eller kundtjänst
  • Problemlösningsförmåga
  • Självkontroll, proaktivitet och förmågan att ta ansvar
  • Tryckmotstånd
  • Samarbetsförmåga
  • Grundläggande IT-färdigheter

Detta är ett heltidsarbete (37,5 timmar / vecka) skicka din ansökan och lönebegäran. Sökningen avslutas så snart en lämplig hittas.

Sök här! >