Shipit yhdistettävissä Lunni360 CRM-järjestelmään

Ota käyttöösi Suomen käytetyimmät toimitustavat Lunnin asiakkuudenhallintajärjestelmän asiakkaana | shipit.fi

Lunni on Suomalainen vuonna 2011 perustettu teknologiayritys, jonka missio on auttaa myynnin ihmisiä menestymään ja yrityksiä myymään enemmän.

Lisää myyntiä

Kun haluat yhden yhteisen paikan kaikelle asiakkaisiin liittyvälle tiedolle niin, että tiedon tallentaminen, luokittelu ja hakeminen eri tarpeisiin on helppoa ja nopeaa - haluat tutustua Lunniin.

Lunni tarjoaa joustavan ja modernin työkalun uusien asiakkaiden hankintaan ja olemassa olevien asiakkuuksien hallintaan. Asiakkuudenhallinnan lisäksi Lunni yhdistää asiakastietoon kohteet ja kohteisiin liittyvän potentiaalin. 

Lunni sujuvoittaa liikkuvan myyjän työskentelyä älypuhelimella.

Lunni tehostaa myynnin ja markkinoinnin työskentelyä, kirkastaa myyntiprosessin ja tekee myyntiraportoinnista rullaavaa sekä reaaliaikaista. Tarjoustyöskentelystä Lunni tekee erittäin nopeaa ja näyttävää sekä interaktiivista.

Lunni Shipit -integraatio virtaviivaistaa myytyjen tilausten lähettämisen.

Video | Lähetyksen tilaaminen

 


Liitä Shipitin toimitustavat LUNNI järjestelmääsi.

LUNNIN Shipit-laajennuksen käyttöönotto

  1. Rekisteröidy > Shipit palveluun yrityksenä
  2. Ota yhteyttä Lunnin asiakaspalveluun lunni.fi
  3. Tutustu Lunniin henkilökohtaisessa Online-demossa ja tilaa palvelu
  4. Lunnin yhteyshenkilö huolehtii perehdyksen ja asetukset avaimet käteen periaatteella
  5. Myy Lunnilla ja tilaa lähetykset sujuvasti Lunnin Shipit laajennuksella
     

Asiakasrekisteri yhdistettynä lähetysten tilaamiseen

Lunnin asiakasrekisterin avulla hallitset vastaanottajien osoitteita tehokkaasti. Osoitetiedot ovat aina saatavilla sekä helposti ylläpidettävissä. Näin lähetysten tilaus muuttuu entistä vaivattomammaksi. Saat uudet toimitusosoitteet käyttöösi yhdellä napin painalluksella suoraan YTJ:stä. Lähetysasiakirjojen luonti suoraviivaistuu, turhat virheet ja ylimääräiset klikkaukset jäävät pois.

Valitse sopivin kuljetustapa ja säästä kuluissa

Lunnin asiakasrekisteriin yhdistyvä Shipit palvelu tuo laajan valikoiman tuttuja kuljetustapoja käyttöösi. Kerro minne haluat kuljettaa ja mitä – saat yhdellä klikkauksella valittavaksi kaikki lähetykselle mahdolliset kuljetustavat. Listalta löydät perinteiset Postin ja Matkahuollon palvelut. Kuljetushinnat on kilpailutettu puolestasi, hinnat sisältävät valmiiksi kaikki lisät.

Tulosta valmiit pakettikortit ja seuraa lähetystäsi

Heti kun olet valinnut lähetyksellesi parhaan kuljetusmuodon – saat seurantatunnuksen, jolla voit seurata lähetyksen etenemisen suoraan kuljetuksen suorittavan tahon järjestelmästä. Pakettikortit muodostuvat asiakasrekisteritiedoista lähes automaattisesti.

Asiakasrekisteri, tilaukset ja lähetysten hallinta saman järjestelmän piirissä

Muutamia hyötyjä:
 

  • Kun asiakasrekisterin yhteyteen tuodaan tiedot lähetyksistä – löytyvät ne tehokkaan hauan avulla nopeasti ja asiakaspalvelu nopeutuu.
  • Tuotteiden toimitus helpottuu
  • Aikaa säästyy, kun osoitetiedot ovat helposti uudelleen käytettävissä
  • Osoitteita käsitellään kokoajan sähköisesti. Näin säästetään aikaa virheiden korjaamisessa.
  • Lähetyksen tilaaminen tapahtuu muutamalla klikkauksella.
  • Lähetyksen  ja tilauksen yhdistäminen nopeuttaa asiakaspalvelua
  • Lähetyksistä tulee läpinäkyviä myyjille
  • Myyjä pystyy osallistumaan lähetyksiin liittyvään asiakaspalveluun
  • Lähetysten seurattavuus ja raportointi paranee. Samalla vähenee tarve sisäisesti kysyä lähetysten tilasta.
  • Toimitusketju tehostuu
  • Asiakastyytyväisyys paranee
  • Yritys säästää rahaa kuljetuskuluissa
  • Tehokkaasti asiakashankinnasta asiakastoimitukseen.

 

ESIMERKKI TOTEUTUS - REFERENSSI

Materflow Oy suoraviivaisti 3D tulostuksen tarjoamisen, tilaamisen, toimittamisen ja laskutuksen.

Nyt haettiin taas kerran Lisää tehoa digitalisaatiosta.

Materflow valitsi tulevaisuuden myynninkasvualustaksekseen Lunni CRM järjestelmän. Valintaan vaikutti järjestelmän käytettävyys, mukautettavuus yrityksen prosessiin ja integroitavuus.

Lunnin avulla on suoraviivaistettu Materflow:n ennen käsityötä vaatinut tarjoustuotanto. Materflow:n tapauksessa yrityksen tuotteet ovat aina yksilöllisiä – erikokoisia, erimateriaaleista. CRM järjestelmien tuoteominaisuudet joutuvat tällöin usein koetukselle.

Esimerkki:

”Materflow:n yksilöllisten 3D tuotteiden tehokas tarjoustuotanto, tarjousten jakaminen sekä myyjän ja asiakkaan välinen vuoropuhelu tarjous-chatissä yhdistettynä Lunnin visuaaliseen myyntiprosessiin”

1. Materflow:n myyjä raahaa tarjouksen kohteena olevat asiakkaaltaan vastaanottamansa 3D tiedostot Lunni CRM:n päälle.

2. Lunniin syntyy automaattisesti tarjoukseen tarvittavamäärä tuoterivejä täydennettyinä tiedostoissa olleiden 3D kappaleiden dimensioilla.

3. Tarjouksesta luodaan mahdollisimman visuaalinen kokemus ja 3d tiedostot näytetään pyöriteltävissä olevina kuvina myyjän näkymässä.

4. Hinnoitteluvaihe on automaatisoitu. Tuotteiden dimensioita vastaavat hinnat haetaan API:n yli hinnoittelujärjestelmästä.

5. Tarjous lähetetään muutamalla klikkauksella. Asiakas saa saatekirjeen, joka sisältää linkin Lunni Secure Swipe toiminnallisuudella toteutettuun tarjoukseen.

6. Asiakas voi avata linkin tietoturvallisesti ja nähdä asiakkaan brandin mukaisen visuaalisen tarjouksen.

7. Myyjän näkökulmasta katsottuna tarjouksen lähettäminen päivittää automaattisesti myyntimahdollisuuden vaiheen haluttuun tilaan myyntiprosessissa, ”Tarjottu”.

8. Asiakas voi ladata pdf -version tarjouksesta, kommentoida tarjousta tai hyväksyä sen sähköisesti tilaukseksi.

9. Asiakkaan ja myyjän välinen kommentointi on toteutettu CHAT tyyppisenä toiminnallisuutena, jossa molemmat saavat ilmoituksen toistensa uusista kommenteista. Kommenttien ketju näkyy myös molemmille katkeamattomana ketjuna.

10. Kun kaikista yksityiskohdista on molemmin puolinen selvyys – voi asiakas vahvistaa tilauksen sähköisesti.

11. Myyjä saa ilmoituksen tilauksesta ja myyntimahdollisuus siirtyy myyntiprosessissa tilausta vastaavaan vaiheeseen, joka voi olla esimerkiksi ”Voitettu”.

12. Lunni siirtää tilausten tiedot laskutusjärjestelmään, kun on aika lähettää laskut asiakkaille.

13. Lisäksi Lunni kautta voi muutamalla klikkauksella tulostaa lähetykselle tarvittavat lähetysasiakirjat.

Näin koko prosessi tarjouspyynnöstä taloushallinnon järjestelmään siirrettyyn laskuun asti on suomattomasti digitalisoitu, jopa niin, että valmistetun tuotteen matka asiakkaalle on seurattavissa järjestelmään hyväksi käyttäen.

14. Lähetysten tilaaminen Lunnin kautta säästää Materflow:lta päivittäin n. 4 tuntia työaikaa, lisäksi pakettien lähetyskustannus pieneni suoraan melko tarkalleen 1000 euroa kuukaudessa. Työajan säästöä yritykselle syntyi vuodessa noin 800-1000 tuntia. Tämän lisäksi kuljetusmaksut pienenivät noin 12000e vuodessa. Lunni palveluun tehty investointi on ollut erittäin kannattava.

Materflow Lunni ympäristössä

  • Asiakkaat
  • Kampanjat
  • Lunni MailChimp integraatio
  • Liidit
  • Yhteyshenkilöt
  • Flow myyntiprosessi
  • Tilaukset
  • Tarjousten jakaminen (Secure Swipe)
  • Tarjous Chat (Secure Swipe)
  • 3D laajennus
  • Tiedostot (max 5Gt / tiedosto)
  • Tuotteet
  • Sopimukset
  • Kalenterit
  • Integraatio taloushallintoon
  • Integraatio hinnoittelu järjestelmään
  • Integraatio lähetys/kuljetus palveluihin
  • Mittarit
     

Suosittelijat:

Timo Peltonen, toimitusjohtaja | Sami Mattila

Tutustu Lunniin palveluihin >