Reklamointi

Kaikki reklamointi hoidetaan Shipitin kautta. Reklamaatiotilanteissa, lähetä meille sähköpostia Tämä sähköpostiosoite on suojattu spamboteilta. Tarvitset JavaScript-tuen nähdäksesi sen.

Jos lähetyksesi on vaurioitunut kuljetuksen aikana, tarvitsemme reklamoinnin tekemiseksi seuraavat tiedot:

  1. Lähetysnumero (rahtikirjan numero)
  2. Kuljetusyhtiö
  3. Nouto- ja jakopäivä
  4. Milloin vaurio huomattiin
  5. Kirjattiinko vaurio kuittausta tehdessä
  6. Millainen vaurio oli kyseessä
  7. Mikä tavara oli kyseessä
  8. Tavaran arvo ja paino
  9. Oliko lähetykselle kuljetusvakuutus

Liitä Mukaan myös

  • Kuvia vaurioituneesta tavarasta ja pakkauksesta sekä muista pakkausmateriaaleista
  • Kauppalasku, joka todentaa lähetyksen arvon

    Huomioithan että jos paketti on vaurioitunut kun vastaanottaja kuittaa sen vastaanotetuksi, niin vauriosta pitää kirjoittaa ja ilmoittaa jo lähetyksen kuittaamisen yhteydessä. Muutoin kuljetusyhtiöt eivät ole korvausvelvollisia.

Myöhästyneet lähetykset

Lähetä vapaamuotoinen reklamaatio asiakaspalveluumme yhteydenottolomakkeella. Jos kyseessä olis Postilähetys, lue Postin korvausvelvollisuuksista lisää täältä.